سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش تری پی استار توزیع کننده محصولات بکر

 

 

 

konserv zayton 22

       کد کالا: (کنسرو والیا ویژه: 1516) و (کنسرو والیا ممتاز: 1517)

       نام محصول: کنسرو زیتون

       دسته: ارگانیک

       وزن در بسته بندی: 900 گرم

       تعداد در پک/کارتن: 12 شیشه

       نوع عرضه در بازار: به صورت بسته بندی درظروف شیشه ای به همراه برچسب

       نام تجاری (برند) محصول: آبگینه

      نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: دارای گواهینامه بین المللی ارگانیک اتحادیه اروپا تحت بازرسی و گواهی شرکت              BCS Oko-Garantie  آلمان – کد 001، تولید شده مطابق با برنامه ملی ارگانیک آمریکا (NOP)،  دارای علامت استاندارد           ایران، دارای نشان ایمنی و سلامت (سیب سلامت) از سازمان غذا و دارو

       محل تولید: ایران

 

 

 

 

 

 

توضیحات:

این محصول از جمله محصولات تولید شده توسط کشاورزان رهرو در مسیر سلامت و مصمم برای تولید محصولات سالم و ارگانیک از طریق اعمال مدیریت های مناسب از جمله مدیریت های تلفیقی آفات (IPM) ، در مناطق مستعد، با آب و هوای مساعد و خاک مناسب می باشد.

در روند تولید این محصولات بر عدم استفاده از نهاده های شیمیایی و پر خطر تاکید شده است و تمام همیت تولید کننده بر تولید مطابق با استانداردهای مدون و مربوطه می‌باشد.

 

لازم به ذکر است معمولا، تولید در شرایط اقلیمی خاصی صورت می‌گیرد و منطقه‌ی تولید به صورتی می‌باشد که محصول دچار ناهنجاری، تنش‌های زیستی (آفت و بیماری) و غیر زیستی (شوری، خشکی و...) خاصی نمی‌شود و تنها نیازمند مدیریت مزرعه در روند تولید می‌باشد.

آفت عمده زیتون، مگس زیتون می‌باشد. در منطقه کشت این زیتون‌ها، شرایط آب‌وهوایی به‌ صورتی است که دمای هوا در زمان کشت و کار به بالای 34 درجه می‌رسد، این آفت به حرارت زیاد حساس بوده و به همین جهت درختان زیتون به مگس زیتون آلوده نمی‌گردند. از طرفی شرایط محیطی به گونه ای است که سایر آفات نیز خسارات قابل توجهی ندارند.

 

تقویت درختان زیتون:

پس از هرس درختان، شاخ و برگ های درخت زیتون در یک طرف درخت در گودالی دفن می گردند و به مدت 3 سال این روند ادامه دارد، پس از گذشت 3 سال شاخ و برگ های هرس شده در طرف دیگر درخت مدفون می گردند.
همچنین از کودهای دامی پوسیده شده برای تقویت درختان زیتون در پای درخت استفاده می شود.

آبیاری:
روش آبیاری به صورت آبیاری قطره ای می باشد تا ضمن صرفه جویی در مصرف آب، از بروز بیماری های قارچی که در اثر رطوبت بالا به وجود می آیند هم جلوگیری شود.

زیتون موجود در این کنسرو ها از باغاتی برداشت شده که به روش مدیریت تلفیقی آفات و بیماری ها اداره می شوند و در تمامی مراحل تولید از هیچ گونه سموم و کودهای شیمیایی استفاده نمی‌شود.

پس از برداشت، زیتون‌ها بدون هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده‌های غیر مجاز، فرآوری و بسته بندی می گردد.

 

این کنسرو زیتون پاستوریزه بوده و مطابق با آیین نامه ارگانیک اتحادیه اروپا (ECNO.834/2007 ) و مطابق با برنامه ملی ارگانیک آمریکا ( NOP ) تولید شده است. 

 

 

مرکز پخش تری پی استار

شماره تماس :

021-46086882

09107797182

وب سایت: www.3pstar.com

پست الکترونیکی : sales@3pstar.com


ارسال شده در توسط آقای نوری