سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش تری پی استار توزیع کننده محصولات بکر

روغن کنجد، معجون پوست  

روغن کنجد در رفع لکه های پوستی، سلامت  و زیبایی لب سودمند است. ماساژ با روغن کنجد طراوات و شادابی پوست را افزایش می دهد. نوع خالص روغن کنجد در تهیه فرآورده های آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوان دارد. کنجد پوست را در برابر کلر موجود در آب استخر محافظت می کند.

 

نکته :

روغن کنجد برای رفع لکه های روی صورت مهم است.

طبیعی ترین راه محافظت پوست از نور خورشید استفاده از مخلوطی از روغن های کنجد، زیتون، بادام و نارگیل است. ماسک روغن کنجد برای تقویت موهای خشک سودمند است. روغن کنجد را به موهای خود بمالید و پوست سرتان را با آن ماساژ دهید. این کار موهایتان را تقویت می کند به عنوان ضد التهاب و ضد درد پوستی نیز می تواند جایگزین روغن زیتون شود. می توان گفت که خاصیت جذبی  نور فرابنفش خورشید توسط کنجد بیشترین حد را نسبت به روغن های دیگر دارد. روغن کنجد در شادابی پوست و جلوگیری از چین و چروک زودرس پوست مفید است. روغن کنجد برای رفع لکه های روی صورت مهم است. برای درمان ترک پوست که بر اثر سرما ایجاد شده است، از روغن کنجد کمک بگیرید عفونت قارچی را با روغن کنجد برطرف کنید.

 

نکته :

روغن کنجد و روغن بادام پوست را نرم و لطیف می کند.

روغن کنجد و روغن بادام پوست کودک را نرم و لطیف می کند. اگر پوست خشکی دارید کمی بیشتر روغن کتان، روغن کنجد و روغن زیتون مصرف کنید.

 

 

 

منبع: کتاب رازهای زیبایی و شادابی پوست  ، نوشته وحید عرفانی ، تهران نشر فرهنگ اندیشمندان

 

مرکز پخش تری پی استار

شماره تماس :

021-46086882

09107797182

وب سایت: www.3pstar.com

پست الکترونیکی : sales@3pstar.com

 


ارسال شده در توسط آقای نوری