سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش تری پی استار توزیع کننده محصولات بکر

1. به داشتن پوستی جوان تر کمک می کند

روغن کنجد غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین E است و از علائم متداول پیری پوست جلوگیری می کند. از روغن کنجد به صورت خارجی می توان برای ماساژ استفاده کرد. آن را به پوست زده و به مدت چهار تا پنج دقیقه ماساژ دهید تا پوست را جوان تر جلوه دهید . به گزارش نیک صالحی همچنین به بستن منافذ باز پوست کمک می کند و از آنجا که روغن کنجد غنی از ویژگی های ضد التهابی است ، می تواند عفونت های پوستی را کاهش دهد.

2. به سلامت مو کمک می کند

روغن کنجد از خارش پوست سر جلوگیری کرده و شوره سر را کاهش می دهد. روغن کنجد را با روغن نارگیل مخلوط کرده و به پوست سر بزنید. کاربرد متداول آن شوره سر را کاهش می دهد. همچنین از ریزش مو جلوگیری می کند. مشکل نازک بودن مو را نیز رفع می نماید. به گزارش نیک صالحی یک بار در هفته موها را با این روغن ماساژ دهید تا نتیجه دلخواه را بگیرید.

3. فشار خون و قند خون را کاهش می دهد

روغن کنجد به کاهش سطح فشار خون بدن کمک می کند. آن را در رژیم غذایی روزانه خود به عنوان روغن پخت و پز دخیل کنید. روغن کنجد به کاهش سطح گلوکز نیز کمک کرده و خطر دیابت را کاهش می دهد. همچنین سطح قند بالا در بدن را کم می کند. آن را به هر شیوه ای که می خواهید در برنامه غذایی شامل کنید تا از خاصیت های سودمند آن بهرمند شوید.

4. به سلامت قلب کمک می کند

روغن کنجد غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده است و به گزارش نیک صالحی می تواند به کاهش سطح کلسترول بد در بدن کمک کند، که در مقابل می تواند خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. این روغن غنی از لستین است و می تواند از لخته شدن خون در بدن جلوگیری کند.

5. انعطاف پذیری مفاصل را افزایش می دهد

آیا می دانستید روغن کنجد سرشار از کلسیم ، منیزیم است ؟ خوردن روغن کنجد از التهاب مفاصل کمک می کند. همچنین منبع غنی اسیدهای چرب غیر اشباع شده است که از پوکی استخوان در زنان جلوگیری می کند. همچنین انعطاف پذیری مفاصل و مانع از درد مفاصل می شود.

 

مرکز پخش تری پی استار

شماره تماس :

021-46086882

09107797182

وب سایت: www.3pstar.com

پست الکترونیکی : sales@3pstar.com

 


ارسال شده در توسط آقای نوری