سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش تری پی استار توزیع کننده محصولات بکر

ماسکی که با روغن کنجد تهیه می‌شود و برای تقویت موهای خشک و آسیب‌پذیر توصیه می‌شود

 

ترکیبات شیمیایى کنجد:
این دانه مغذى حاوى پروتئین، ویتامین هاى F، E،D و B است. کنجد 50 درصد روغن دارد و 70 درصد اسیدهاى چرب اشباع نشده که بسیار براى سلامتى بدن مفید است زیرا این روغن نه تنها کلسترول خون را افزایش نمى دهد، بلکه آن را کاهش نیز مى دهد.

خوردن یک قاشق غذاخوری روغن کنجد در روز موجب تامین 14 درصد از نیاز کلسیم خانم‌ها شده و اگر عادت به بلند کردن ناخن‌هایشان داشته باشند با مصرف روزانه روغن کنجد ناخن‌هایشان محکم‌تر شده و ترک و شکنندگی بر روی این عضو که جزئی از زیبایی انگشتان است دیده نمی‌‌شود.

به دلیل توام شدن این ماده مغذی با ویتامین E این اثرات صد چندان شده و می‌توان از خواص ضدچروک و سفیدکنندگی (ضدلک) این ویتامین استفاده کرد. حتما می‌دانید که کنجد چربی بسیاری دارد اما این چربی از نوع گیاهی و چند باندی است. این روغن دارای اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان پوست به عنوان یک جز اصلی محسوب می‌شوند و در صورتی که کمبودی از این مواد مغذی ایجاد نشود پوست کاملا یکنواخت و نرم و لطیف به نظر می‌رسد

(روغن کنجد به همراه چربی پروتئین قابل توجهی دارد) به ترمیم موهای آسیب دیده پرداخته و از خشکی بیش از حد این عضو نیز جلوگیری می‌کند.

از نظر طب قدیم ایران، روغن کنجد گرم است و بسیار مغذى که در بیشتر کشورهاى فقیر نخستین گزینه براى جانشین شدن گوشت گرانقیمت است. خواص مفید روغن کنجد به این شرح است:1- اگر لاغرید و مى خواهید چاق شوید، کنجد بخورید.2- کنجد گرفتگى صدا را از بین مى برد و نرم کننده معده و ملین روده است اما اگر مایل به خوردن روغن کنجد هستید و معده ضعیفى دارید حتما با عسل و سرکه میل نمایید3- چنانچه سالاد درست کرده اید، این بار مى توانید روغن کنجد را جایگزین روغن زیتون کنید .

مصرف روغن کنجد به هر شکل دارای اثرات فراوانی در رفع دردهای سوزش معده ، سرطان ، سل و کم خونی است.

خواص معجزه آسای روغن کنجد را برای اولین بار چند دانشمند فرانسوی کشف کردند وامروزه ترکیبی از آن به نام "تامینا" که‌اسم ترکی کنجد است در بازار کشورهای کشورهای اروپایی به وفور به فروش می‌رسد.

روغن کنجد در تعویض سلولهای کهنه بدن تاثیر دارد،بهتر است خانواده‌ها در کنار اهمیت دادن به خریدن نان کنجد دار به ریختن کنجد خام روی پنیر ، کره ، آب میوه ، حتی پلو که سرشار از مواد مقوی است توجه داشته باشند.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول با شماره 09107797182 تماس حاصل فرمایید .

در آخر شما را با ماسکی که با روغن کنجد تهیه می‌شود و برای تقویت موهای خشک و آسیب‌پذیر توصیه می‌شود آشنا می‌کنیم.

روغن کنجد 2 قاشق غذاخوریزرده تخم‌مرغ1 عددشیر2 قاشق مربا خوری آرد جوانه گندم2 قاشق غذا خوری ابتدا مواد را کاملا مخلوط کرده و بعد از شستشوی موها در حمام این ماسک را بر تمام مو خصوصا پوست سر قرار داده و کاملا با دو دست ماساژ دهید. هر قدر ماساژ بیشتر باشد مواد آسان‌تر نفوذ می‌کنند. سپس با گذشت 10 دقیقه آنها را با آب ولرم آبکشی نمایید.

مرکز پخش تری پی استار

شماره تماس :

021-46086882

09107797182

وب سایت: www.3pstar.com

پست الکترونیکی : sales@3pstar.com


ارسال شده در توسط آقای نوری