سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش تری پی استار توزیع کننده محصولات بکر

oli-fadak            کد کالا: ( 1 لیتری: 2511) و ( 3 لیتری: 2513)

            نام محصول: روغن زیتون

            دسته: ارگانیک

             وزن در بسته بندی: 1 لیتر ، 3 لیتر

            تعداد در پک/کارتن: 10 عدد (1 لیتری) ، 6 عدد (3 لیتری)

            نوع عرضه در بازار: به صورت بسته بندی در ظروف (حلب) فلزی

            نام تجاری (برند) محصول: فدک

            نوع گواهی اخذ شده/روند تولید: دارای گواهینامه بین المللی ارگانیک اتحادیه اروپا تحت بازرسی و گواهی شرکت              BCS Oko-Garantie  آلمان – کد 001، دارای نشان ایمنی و سلامت ( سیب سلامت ) از سازمان غذا و دارو ، دارای                علامت استاندارد ایران

              محل تولید: ایران 

 

 

 

 

توضیحات:

زیتون این روغن از جمله محصولات تولید شده توسط کشاورزان رهرو در مسیر سلامت و مصمم برای تولید محصولات سالم و ارگانیک از طریق اعمال مدیریت های مناسب از جمله مدیریت‌های تلفیقی آفات (IPM) ، در مناطق مستعد، با آب و هوای مساعد و خاک مناسب می باشد.

در روند تولید این محصولات بر عدم استفاده از نهاده های شیمیایی و پر خطر تاکید شده است و تمام همیت تولید کننده بر تولید مطابق با استانداردهای مدون و مربوطه می باشد.

لازم به ذکر است معمولا، تولید در شرایط اقلیمی خاصی صورت می‌گیرد و منطقه‌ی تولید به صورتی می‌باشد که محصول دچار ناهنجاری، تنش‌های زیستی (آفت و بیماری) و غیر زیستی (شوری، خشکی و...) خاصی نمی‌شود و تنها نیازمند مدیریت مزرعه در روند تولید می‌باشد.

این روغن، فوق بکر (اکسترا ویرجین) یا ممتاز که بهترین نوع روغن است، می‌باشد.

زیتون‌ها بدون هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده های غیر مجاز، فرآوری، روغن گیری و بسته بندی می گردند.

 

این محصول مطابق با آیین نامه ارگانیک اتحادیه اروپا (ECNO.834/2007 ) و مطابق با برنامه ملی ارگانیک آمریکا ( NOP ) تولید شده است.

 

اطلاعات مرتبط

زمان برداشت زیتون از آبان تا اسفند ماه است. در ماه های اول به ویژه آبان ماه میوه زیتون سفت تر است و میزان روغن استخراج شده از آن کمتر و از خواص بالاتری برخوردار است. در ماه های آخر، در اسفند ماه، زیتون نرم تر شده و روغن بیشتری از آن استخراج می گردد.

زیتون می بایست با دست و یا به صورت مکانیکی با دقت از درخت کنده شده و تا چهار ساعت پس از برداشت روغن گیری شود، اگر این زمان بیشتر شود روغن کم کیفیت بوده و اسیدیته روغن بالا رفته و میزان آنتی اکسیدانها و خواص آن کم می شود.

لغت "خالص" نشان می دهد که برای استخراج روغن، زیتون ها فشرده شده‌اند؛ هیچ گرما یا ماده ی شیمیایی در طول فرآیند استخراج استفاده نشده است، و این روغن خالص و خام است. روغن فوق بکر را در اصطلاح علمی "extra-virgin oils"می گویند.

روغن زیتون های خالص شامل بالاترین سطح پلی فنول ها می باشند، آنتی اکسیدان هایی که برای سلامت بهتر متصل شده‌اند. روش های جدید تصفیه‌ی شیمیایی، که به عنوان دفع بو شناخته می شود، به تولید کننده های بی توجه این اجازه را می دهد که عیب های حسی را از بین ببرند و روغن های پایین تر از حد متوسط (پایین تر از قیمت حقیقی) را به طور غیر قانونی به عنوان روغن زیتون خالص بفروشند. (طبق قانون، روغن زیتون بسیار خالص نمی‌تواند متحمل دستکاری های شیمیایی شود. فقط در اسپانیا پالایشگاه ها می توانند از عهده ی این تکنولوژی بر آیند)

 

روغن زیتون اکسترا ویرجین (Extra Virgin):

اولین روغن گرفته شده از گوشت زیتون به وسیله ی فشار سرد می‌باشد. از آنجایی که این روغن بهترین و خالص‌ترین نوع روغن زیتون و دارای بو می‌باشد، گرانقیمت نیز است. ولی با این حال دمای سوخت پایینی دارد و نباید آن را برای پخت و پز استفاده کرد. به این روغن زیتون در ایران فوق بکر گفته می‌شود.

 ♦ برای زینت دادن، خوشمزه کردن سالاد و غیره ،روغن زیتون سالم ترین روغنی است که می توانید مصرف کنید.

 

هشدار!!

تقلب در روغن زیتون بسیار زیاد است. بدترین نوع آن که در ایران نیز وجود دارد مخلوط کردن روغن زیتون با روغن‌های نباتی مشابه مثل روغن سویا یا کلزا و یا ترکیبات غیر روغنی مانند پارافین است. لذا بیماران و افراد سالمی که به امید بهره‌‌مندی از ویژگی‌های ممتاز روغن زیتون اقدام به تهیه آن می‌کنند باید در هنگام استفاده از روغن زیتون بوی آن احساس شود یا به طور جزیی بوی سبزی یا سیب داشته باشد.

 

مرکز پخش تری پی استار

شماره تماس :

021-46086882

09107797182

وب سایت: www.3pstar.com

پست الکترونیکی : sales@3pstar.com


ارسال شده در توسط آقای نوری