سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش تری پی استار توزیع کننده محصولات بکر

نحوه استفاده از روغن کنجد :

روغن کنجد دارای فواید زیادی برای پوست می باشد؛ بنابراین، بهتر است به منظور رسیدن به اهداف مختلف، با نحوه استفاده آن نیز آشنا شوید. شما می توانید از این روغن به عنوان یک مرطوب کننده و یا لوسیون ضد آفتاب به طور منظم استفاده نمایید. بدین منظور، از دستور العمل های ذکر شده در ادامه مطلب، پیروی کنید:

اگر قصد دارید به شکل روزانه از این روغن استفاده نمایید، بهتر است بعد از دوش گرفتن آن را به کار ببرید. بگذارید کمی پوست شما مرطوب باشد و سپس صورت و بدن خود را با این روغن ماساژ دهید. اجازه دهید 10 دقیقه بر روی پوستتان بماند و سپس باقی روغن را بر پوست خود بمالید. با این عمل، روغن کنجد رطوبت پوست را به دام انداخته و آن را حفظ می کند و در نتیجه در تمام طول روز، پوستی مرطوب خواهید داشت.

 

شما می توانید قبل از استحمام نیز این روغن را به کار ببرید. به این صورت که روغن را بر پوست خود بمالید و سپس در حمام با آب ولرم بدن خود را بشویید. با این کار، روغن کنجد سموم پوست را به دام انداخته و هنگام استحمام با آب ولرم، سموم حذف خواهند شد.

چنانچه خواهان رنگ پوستی شفاف و درخشان هستید، روغن کنجد را با کمی زردچوبه مخلوط کرده و روزانه به مدت 10 دقیقه آن را بر روی پوست خود قرار دهید و پس از آن، پوست خود را با آب ولرم بشویید.

روغن کنجد دارای انواع خوراکی و آرایشی است که هر کدام خواص متفاوت و خاص خود را دارند؛ بنابراین، در هنگام استفاده از آن، از نوع درست آن مطمئن گردید. سعی کنید از روغن 100 درصد طبیعی استفاده نمایید.

به منظور افزایش خواص روغن کنجد، می توانید آن را با انواع دیگر روغن های مفید مانند رزماری، میخک، اسطوخودوس، آویشن و یا چوب سدر ترکیب کنید. به ازای هر یک قاشق چایخوری روغن کنجد، بهتر است 3 قطره از هر روغن مورد نظر را به آن اضافه کنید.

هیچ دستورالعمل یا روش خاصی برای استفاده روغن کنجد به عنوان لوسیون ضد آفتاب وجود ندارد. نگران نباشید، شما به راحتی می توانید این روغن را برای قسمت های مختلف پوست خود به کار برید اما خیلی دقت نمایید که آن با چشم شما تماس مستقیم پیدا نکند.

 

روغن کنجد به راحتی پاک می شود، بهتر است بعد از تعریق زیاد و یا پس از شنا، دوباره این روغن را بر روی پوست خود بکار برید.

افرادی با پوست چرب امکان دارد با انواع روغن ها خیلی راحت نباشند اما با این حال، فواید روغن کنجد محدود به افرادی با پوست خشک نمی گردد. این روغن توانایی حذف سموم، بهبود گردش خون، محافظت از پوست در مقابل رادیکال های آزاد هر دو نوع پوست را دارد.

 

مرکز پخش تری پی استار

شماره تماس :

021-46086882

09107797182

وب سایت: www.3pstar.com

پست الکترونیکی : sales@3pstar.com


ارسال شده در توسط آقای نوری